top of page

Het weer bepaalt wat je ziet: realtime visuele personalisatie

Realtime visuals brengen auto, locatie en weer samen in één krachtige boodschap

Hyperpersonalisatie op het hoogste niveau

Voor een zomerbandencampagne maakten autobedrijven gebruik van Liquid Images om een ongekend persoonlijk e-mailtraject te realiseren. Dankzij een koppeling met een externe auto-afbeelding API werd bij het openen van de e-mail automatisch de auto van de ontvanger binnen de Liquid Image getoond, volledig kloppend in merk, model, kleur en kenteken. Tegelijkertijd paste de afbeelding zich realtime aan op de actuele weersomstandigheden in de woonplaats van de ontvanger. Ook werd een visuele weersvoorspelling voor de komende dagen getoond. De achtergrond van de afbeelding veranderde mee met het weer. Bij zon verscheen een zonnige setting, bij bewolking doken wolken op in beeld.

Daarnaast werd automatisch gekeken of APK of onderhoud binnenkort aan de orde was. Deze informatie werd direct geïntegreerd in de e-mail. Tot slot leidde een dynamische call-to-action naar een overzicht van uitjes in de buurt, inclusief een gepersonaliseerd plaatsnaambord. Het resultaat was een e-mailcampagne die perfect aansloot op het moment, de context en de ontvanger zelf.

Auto in beeld

De auto van de klant wordt realtime weergegeven met het juiste merk, type, kleur en kenteken via een koppeling met een auto-afbeelding API.

Realtime weersomstandigheden

De afbeelding past zich automatisch aan op basis van het actuele en verwachte weer in de woonplaats van de klant.

Lokale relevantie

Dynamische uitjes en gepersonaliseerde plaatsnamen maken de boodschap compleet.

1.589

Contacten

48%

Open ratio

Resultaten

20%

Conversie

zlplxzpxl.png

Meer weten over deze campagne?

Neem contact met ons op en dan vertellen we je graag meer!

bottom of page