top of page

Slimme uitnodigingen voor een event met real-time content

Een gepersonaliseerde campagne die urgentie creëert met dynamisch beeld

Sneller van uitnodiging naar inschrijving met realtime beeld

Voor de exclusieve ‘Ervaar Elektrisch’-bijeenkomst van Citroën ontwikkelden we een e-mailcampagne die volledig draaide om relevantie en urgentie. Door een directe koppeling met de aanmeldpagina (Eventbrite) werd realtime het aantal beschikbare plekken getoond in een visuele batterij.

Hoe voller het event raakte, hoe verder de batterij werd opgeladen. Deze dynamische afbeelding paste zich automatisch aan het moment van openen aan. Ook werd op basis van locatie automatisch de dichtstbijzijnde vestiging getoond, zodat elke ontvanger de meest relevante locatie te zien kreeg.

Realtime aanmeldvisual

De batterijvisual toont live hoeveel plekken nog beschikbaar zijn en laadt op naarmate het event volloopt

Automatisch juiste vestiging

Elke ontvanger ziet direct het dichtstbijzijnde event op basis van woonplaats, zonder handmatige selectie

Vol = vol, live in beeld

De realtime teller zorgde voor urgentie en versnelde de aanmeldingen

7.212

Contacten

64%

Open ratio

Resultaten

7%

Click ratio

zlplxzpxl.png

Meer weten over deze campagne?

Neem contact met ons op en dan vertellen we je graag meer!

bottom of page