Persoonlijk beeld dat scoort
Volkswagen dealers verrassen klanten met een gepersonaliseerd Oranje-shirt in een dynamische e-mailcampagne
liquid images maken actie persoonlijk en opvallend
Als onderdeel van de campagne ‘Sleutel tot Oranje’ lanceerde een aantal Volkswagen dealers een opvallende e-mailactie. Kopers ontvingen bij aankoop of private lease van een Volkswagen een gepersonaliseerd Nederlands elftalshirt cadeau, met hun naam en leeftijd als rugnummer. In de e-mail werd dit shirt direct getoond met dynamisch gegenereerde visuals die zich automatisch aanpasten aan de ontvanger. Niet alleen in het hoofdbeeld, maar ook in detailshots van het shirt werd deze persoonlijke benadering doorgevoerd. Dat zorgde voor meer aandacht, betrokkenheid en kliks.
2.557
Contacten
59%
Open ratio
Resultaten
21%
Click ratio
Gepersonaliseerd voetbalshirt
Naam en leeftijd van de ontvanger live verwerkt in visuals op het shirt.
Dynamische details
Ook in de detailbeelden van het shirt werd de personalisatie creatief doorgevoerd.
Realtime toernooi-informatie
Live tussenstanden en uitslagen van het EK werden visueel geïntegreerd voor extra relevantie en actualiteit in de campagne.
