Award winnende aanpaak met hyperpersoonlijke afbeeldingen
Een gepersonaliseerde e-mailcampagne met dynamische beelden enn inruilbedragen met ongekende conversie
Hyperpersonalisatie op het hoogste niveau
Stel je voor: een klant opent een e-mail en ziet links zijn eigen auto, exact weergegeven in kleur, model en kenteken. Rechts staat het aanbod: een nieuwe auto, inclusief persoonlijk bijbetalingsbedrag, inruilbonus en een doorklik naar een landingspagina met vooraf ingevuld formulier. Deze hyperpersoonlijke ervaring werd mogelijk door een koppeling tussen een externe auto-afbeelding API en Liquid Images. Op basis van realtime data en dynamische visuals ontving elke klant een unieke e-mail, volledig afgestemd op zijn of haar situatie. De campagne resulteerde in hoge betrokkenheid, uitzonderlijke conversie en werd bekroond met de DDMA EMAS Award 2024 voor Most Outstanding E-mail Campaign.
Eigen auto in de hoofdrol
Dankzij Liquid Images en een auto-afbeelding-API worden de eigen en aangeboden auto naast elkaar in de campagne getoond in zowel de e-mail als op de landingspagina.
Persoonlijk inruilvoorstel
Bijbetalingsbedragen en inruilbonus zijn volledig afgestemd op de auto van de ontvanger en worden direct in beeld gebracht.
DDMA EMAS Award winnaar
Bekroond met de EMAS Award voor Most Outstanding Email Campaign dankzij slimme personalisatie en visuele impact.
528
Contacten
+2000%
ROI
Resultaten
20+
Orders
